poniedziałek, 25 września 2017

354. Kwiatowy rok- słoneczniki:)

Witajcie:)

Pędzę do Was z kolejnym hafcikiem wykonanym na zabawę u Kasi- kwiatowy rok z krzyżykowym szaleństwem:)

Na wrzesień Kasia zaproponowała słoneczniki:) ucieszyłam się, gdyż wzorków multum, a ja i tak miałam już maleńki hafcik upatrzony:)

Wybrałam propozycję z Igłą Malowane 2/2017 r.

Hafcik mały, powstała zatem kolejna karteczka:) Nie ma napisów, więc może być na różne okazje :) Żadnych dodatków nie użyłam, ponieważ sama baza jest ozdobą. Starałam się jak mogłam,aby pokazać to na zdjęciach:)






Lecę do hafcików. To, że tu cicho, nie oznacza, że nic nie wyszywam:) 

21 komentarzy:

  1. Oj jaki uroczy ten hafcik:) cudo:)
    Programu nie znam, więc nie pomogę niestety

    OdpowiedzUsuń
  2. prezentuje się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, delikatny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małe a cieszy :)

    Czekam co tam za tajniaki wyszywasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutkie :) Masz rację, więcej ozdób nie potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i mały hafcik, ale za to jaki śliczny! :)
    A Ty co tam wyszywasz, hę? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sympatyczny hafcik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.