niedziela, 8 kwietnia 2018

423. Niedziela z hafciarskim alfabetem- G.

Do porannej kawki chcę Wam zaserwować moje hasła z hafciarskiego alfabetu. Powiem tylko jedno- gapa jestem. Dziś przyszło mi hasło do głowy na F- filiżanki:) Kilka wyszyłam:) No ale
" po ptokach:)"

Zaczynamy zabawę z literką...


G- jak Grupa- np. grupa hafciarska na Facebooku. W wielu grupach byłam, ale ostatnio zrobiłam czystki. Za dużo tam dyskusji, szkoda na nie czasu. Ja wolę w tym czasie powyszywać:)

G- jak Gest. Dobry, miły gest:) My rękodzielniczki mamy chyba to do siebie, że uwielbiamy się dzielić:) Takich miłych gestów otrzymałam już od Was z pewnością ponad setkę:) Może nawet dwie:) Bardzo miło jest, gdy ktoś o nas pomyśli, tak zupełnie bezinteresownie:)


G - jak Gazeta:) Tych hafciarskich mam mnóstwo:) Gdy zaczęłam przygodę z haftem to namiętnie kupowałam stare numery Haftów Polskich:) Teraz kupuję na bieżąco Kram z Robótkami, Haft Gobelinowy, Igłą Malowane oraz Igraszki z Igłą. Pojawiają się też numery świąteczne, które też kupuję. Ale zdarza się, że opuszczam jedną gazetę, gdy widzę, że naprawdę nic w niej nie ma dla mnie:) Lubię też czasem pokusić się na gazetkę zagraniczną:)

A teraz rzut oka na prace hafciarskie:) Zobaczymy co znajdziemy na literę G:)

G- jak Gwiazda- betlejemska:) Niektórzy mowią poisencja:) Ale dla mnie jest to Gwiazda betlejemska:)



G- jak Goździk:) Oba wyszywane na zabawę u Kasi:)



G- jak Gdybanie:) Bardzo to lubię:) Lubię gdybać co sobie wyszyję:) Hehe:) Tylko szkoda, że zwykle się na tym kończy:)

Kochani, miłej niedzieli:)


9 komentarzy:

  1. Piekne hafty ;) gwiazda betlejemnska najbardziej mi sie spodobala ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie skojarzenie bardzo mi się podoba i też jest mi bliskie :) Będąc w kraju również kupowałam te same gazetki. Do teraz mam połowę kolekcji tutaj,a połowa została u mamy. Pierwsze wzory miałam też z Burdy którą moja babcia prenumerowała i Diany oraz Sandry którą znów mama kupowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe skojarzenia :) U mnie też zawsze się mówiło Gwiazda Betlejemska, a nie Poisencja

    OdpowiedzUsuń
  4. To gdybanie jest super! I nie tylko co wyszyję,ale wszędzie "gdyby" bywa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne skojarzenia , zwłaszcza to dybanie mi sie spodobało, bo mam podobnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba każdy z nas ma takie gdybanie:))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne rośliny, ale najbardziej jestem zachwycona gozdzikiem :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.